„Kőszeg is felkerült a térképre!”
VÁROSMARKETING DÍJ 2015.
Az Írottkő Natúrparkért Egyesület a Félhold és Telihold – Kőszegi Ostromnapok programsorozattal pályázott a Magyar Marketing Szövetség által kiírt Városmarketing díjra rendezvény-esemény kategóriában. Az augusztusi rendezvénysorozat VÁROSMARKETING GYÉMÁNTDÍJAT nyert!
![]() |
VÁROSMARKETING DÍJ 2015.
Az Írottkő Natúrparkért Egyesület a Félhold és Telihold – Kőszegi Ostromnapok programsorozattal pályázott a Magyar Marketing Szövetség által kiírt Városmarketing díjra rendezvény-esemény kategóriában. Az augusztusi rendezvénysorozat VÁROSMARKETING GYÉMÁNTDÍJAT nyert!
A pályázat regisztrációs díját – br. 31.750 Ft-ot – az Írottkő Natúrparkért Egyesület finanszírozta.
2015. május 28-án került sor az első Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, melynek a Médiapiac Márkaépítés konferenciájának közös szervezésű városmarketing szekciója adott otthont.
„Az Országos Városmarketing Díj pályázatot azért alapítottuk, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével a Magyar Marketing Szövetség hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, segíti a tapasztalatcserét, s benne a megyék, a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.” – nyilatkozta Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője, a zsűri elnöke.
Az MMSZ elkészítette a 2015-ös országos városmarketing térképet, amely bemutatja a marketingaktív megyéket és városokat. Az első évben 66 nevezés érkezett. 36 várost képviselő szervezetek 6 kategóriában pályáztak. Idén a rendezvény-esemény kategória volt a legnépszerűbb, az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte.
A város kommunikációs tevékenysége során a logó számos felületen, kommunikációs csatornán használható, mint honlap, hírlevél, email üzenetek, közösségi média, online és offline hirdetési felületek.
A díj egyben védjegy is, amely a város elismertségét is mutatja.
Méltán lehetünk büszkék a díjra, mely nem utolsó sorban annak a kiváló összefogásnak köszönhető, amely a rendezvény előkészítő munkálatai során is megfigyelhető Kőszeg Város Önkormányzata, egyesületei és szervezetei között.
Korábbi hírek
- 2025-04-30 - Bass Rezső megemlékezés
- 2025-04-29 - STKH - Kőszeg Hulladéknaptár tájékoztató
- 2025-04-29 - Borkorcsolya Verseny
- 2025-04-29 - Zenei akrobaták avagy Fúvósok a porondon
- 2025-04-28 - Kőszeg – Szombathely vasútvonal buszforduló lezárása
- 2025-04-28 - "Jöttünk, láttunk, visszamennénk!"
- 2025-04-24 - Vas Vármegyei Borverseny - eredmények
- 2025-04-23 - Partnerségi hirdetmény TKR
- 2025-04-23 - Blues Jam
- 2025-04-23 - Hagyományőrzők Bálja
- 2025-04-23 - Májusfa állítás a Hajnalcsillag Néptáncegyüttessel
- 2025-04-23 - Világszép nádszál kisasszony
- 2025-04-23 - Kőszeg szőlővesszei
- 2025-04-18 - Kőszeg polgári családjai
- 2025-04-18 - BORKORZÓ
- 2025-04-17 - Hirdetmények
- 2025-04-17 - VIII. Kézműves-Sör-Majális
- 2025-04-17 - Kézműves foglalkozás gyerekeknek
- 2025-04-17 - Tavaszköszöntő a Hajnalcsillag Néptáncegyüttessel
- 2025-04-15 - HVI közlemények